Bloğunuzun Renklerini Değiştirmek Bu Kadar Kolay!

Eylül 19, 2015
Blogger blog renklerini değiştirmenin en kolay yolu.

Blogger blog renklerini değiştirmenin en kolay yolu.
Blogger bloğunuzun veya sitenizin renklerini en basit yoldan nasıl değiştirebilirim? Diyorsanız bu Chrome eklentisi tam size göre. 

Color Zilla sayesinde bloğunuzun renklerini çok kolay bir şekilde değiştirebilirsiniz. Öncelikle eklentiyi kurmak için Chrome Web Mağazası'ndan Color Zilla eklentisini kurun. Buraya tıklayarak mağazaya ulaşabilirsiniz.

Eklentiyi kurunca adres çubuğunun sağında küçük bir dolgu aracı simgesi çıkacak bu simgeye tıkladığınızda dolgu aracınız fare imlecinizde olacak. Fare imlecini sitenizdeki herhangi bir yere getirdiğinizde dolgu aracınız oradaki zeminin rengini kodlarla size söyleyecek. 

Bu kodları blogger panelinizden Şablon-HTML'yi Düzenle-Kodlar üzerinde herhangi bir yeri tıklayarak CTRL F tuşlarına aynı anda basın arama kutusu açılacak bu arama kutusuna renk kodunu yazın ve aratın rengini değiştirmek için seçtiğiniz bölgenin rengini bulursunuz. 

Renk kodu denen şey Atıyorum #000000 bunun gibi. Daha fazla renk kodu için burayı tıklayın. 

Sitenizin renklerini en hızlı şekilde basitçe değiştirmek için dinleyin:

Blog Renkleri Nasıl Değiştirilir?

Örnek olarak benim bloğumun sidebar renklerini kodlar arasında bulup değiştireyim.

1. Öncelikle bloğumu açıyorum. Color Zilla simgesine tıklayarak dolgu aracını açıyorum ve sidebarımda rengini belirlemek istediğim bölgeye tılıyorum. Resimdeki gibi bir sonuç alacaksınız.

Blogger blog renklerini değiştirmenin en kolay yolu

2. Rengini belirleyeceğiniz yere tıkladıktan sonra tekrar Color Zilla simgesine tıklayın ve aşağıdaki resimde olduğu gibi pencere açılacak. Copy to clipboard yazısına tıklayın. Sonra en alttaki kodu seçin. Seçtiğiniz renk kodunu kopyalamış olacaksınız. O hafıza da dursun şimdilik.

Blogger blog renklerini değiştirmenin en kolay yolu

3. Şimdi blogger yönetici panelimden Şablon>HTML'yi Düzenle yolunu takip ediyorum ve açılan kodlar içerisinde herhangi bir yere tıklayarak CTRL F tuşlarına aynı anda basarak arama kutumu açıyorum.

4. Hafızaya eklediğim renk kodunu arama kutusuna yapıştırıyorum ve aratıyorum.

Blogger blog renklerini değiştirmenin en kolay yolu

5. Bulduğum renk kodunu istediğim renkle değiştirebilirim. Bunun için buradaki skaladan bir renk kodu seçiyorum ve onla değiştiriyorum. Şablonumu kaydediyorum ve işlemlerimi bitirmiş oluyorum işte sonuç:

Blogger blog renklerini değiştirmenin en kolay yolu

Gördüğünüz gibi blog veya site renklerinizi değiştirmenin en hızlı ve basit yolu bence bu. Sizde renklerinizi arada bir değiştirerek bloğunuzu mevsimlere göre renklendirebilirsiniz. 

Blogger blog renkleri değiştirme konusu bu kadar. Anlamadığınız yer varsa lütfen yorumla sormaktan çekinmeyin. Ayrıca destek olmak için bloğumu izleyin anacım baay :)

Altı yıldır blog işleriyle uğraşıyorum. Edindiğim tecrübeleri sizlerle paylaşıyorum.

6 Yorum
avatar

Blog renklerini değiştirmenin bu kadar kolay başka bir yolu yok sanırım. Teşekkürler.

Yanıtla
avatar

tatlım çok yararı oldu takipteyim yeni bloguma beklerim:=)

Yanıtla
avatar

Teşekkürler canım, geliyorum hemen :)

Yanıtla
avatar

Çook teşekkürler. :) Çok faydalı emeğinize sağlık. :) Bloğuma beklerim.

Yanıtla
avatar

Ben teşekkür ederim :) Hemen bloğunuzu ziyaret ediyorum.

Yanıtla

Yorumlarda Kod vs. Kullanmak İÇİN
  • Lütfen sadece bu konuyla ilgili yorumlarınızı bırakınız.
  • Yoruma kod eklemek için <i rel="code"> kodu bunun yerine yazın </i>
  • Daha uzun kod eklemek için <i rel="pre"> kodu bunun yerine yazın </i>
  • Tırnak işareti kullanmak için <i rel="quote"> yorumu bunun yerine yazın </i>
  • Resim eklemek için <i rel="image"> resim url </i>
  • Video eklemek için [iframe] URL embed kodunu buraya yapıştırın [/iframe]
  • Sonra aşağıdaki butona basın ve kodları dönüştürün.
  • © 2015 Blog Bakkalı ✔