Blogger Renkli Dünyam Teması 2016

Aralık 07, 2015
Blogger Renkli Dünyam Teması

Blogger Renkli Dünyam Teması indirin. Arlina Desing'in paylaştığı bu tema Blog Bakkalı okuyucuları için tarafımca düzenlenmiş ve Türkçeleştirilmiştir. Özellikle bayan blogcu arkadaşlarımın işine yarayacak olan bu tema moda, makyaj, yemek tarifleri blogu gibi sitelerde çok kullanışlı olacaktır. 


Blogger Renkli Dünyam Teması


2016 model profesyonel tasarımı ve duyarlı olma özelliğiyle birçok blogger temasından ayrılan bir yapısı vardır. Temanın duyarlı olması tüm ekranlara göre otomatikman boyutlanması anlamına gelmektedir. 

Blogger Renkli Dünyam Teması


Arama kutusunun açılır pencere şeklinde olması, sidebarına eklenen hakkımda bölümünün sosyal medya hesaplarıyla bağlantılı olması, popüler yayınlar gadgetinin özelleştirilmiş olması, benzer yazılar bölümün farklı ve şık yapısı vs. vs. birçok güzel yanı bulunmaktadır.

Bu temayı düzenlemek ve Türkçeleştirmek için baya bir uğraştım. Eh artık bir teşekkürü hakettim :) Bir sürü emek veriyorsun gelen alıyor gidiyor ne bir yorum yazan var ne de bloğu izleyen. Arkadaşlar burada para almıyorum ben bir birlik olsun diye uğraşıyorum. Sessiz kalmayın yorum falan yapın yahu.
Temayı sadece bu yazıya yorum yapan arkadaşlara vereceğim. Yoruma mail adresinizi da eklemeyi unutmayın.
Evet temayı indirmeye karar verdiyseniz yorumlarınızla belirtin. Zorlanan arkadaşlar için temayı bloğunuza nasıl uyarlayacağınızı bir sonraki yazımda anlatacağım. İyi bloglamalar.

Altı yıldır blog işleriyle uğraşıyorum. Edindiğim tecrübeleri sizlerle paylaşıyorum.

64 Yorum
avatar

Çok sağolun. :) Yeni blog açtım ve arka planı ayarlama v.b. konularda çok zorlanıyordum sayenizde yavaş yavaş öğrenmeye başladım. Gerçekten emeğinize sğalık. :)

Yanıtla
avatar

Yardımcı olabiliyorsam ne mutlu bana :) Hayırlı olsun bloğunuz inşallah çok geniş kitlelerce okunur.

Yanıtla
avatar

valla böyle yazıları paylaşmanız biz bilmeyenler için harika ve ben bu temaya bayıldımmm kodunu verirseniz ne kadar mutlu olurum :) imdiden çok çok teşekkürler kullanmak için sabırsızlanıyorum :)
kelebeks95@gmail.com

Yanıtla
avatar

Ben teşekkür ederim :) Temayı mailinize attım. İyi günlerde kullanın.

Yanıtla
avatar

Ben eğer takip ediyorsanız bir kaç aydırlı bu temayı kullanıyorum, çok güzel bir tema banada gonderirseniz sevinirim :) Emeğinize sağlık TEŞEKKÜRLER.
www.mustafakelleci.com
ykelleci44@gmail.com

Yanıtla
avatar

Temayı gönderdim Mustafa Bey bloğunuzu yeniden gözden geçirin ve yolladığım tema kodarını uygulayın.

Yanıtla
avatar

Bu tema harika. Bende istiyorum hocam. Teşekkürler. turkonmurat@gmail.com

Yanıtla
avatar

çok çok teşekkür ederim kodları aldım fakat bi kaç küçük sorum var öncelikle hakkımda kısmında yazılanları nasıl değiştiricem?İkinci olarak da bu kadınca falan başlıkların adını nasıl değiştiricem en sonda sosyal hesaplarımı yukardaki butonlara nasıl bağlıcam kusura bakmayın çok acemiyim bu konularda :))

Yanıtla
avatar

acaba bende mı temayı degıstırsem kesın çözüm :)

Yanıtla
avatar

gönderdiğim tema kodlarını yapıştırdığınız yeri yani Şablon HTML'yi düzenle bölümümünü açın kodlar üzerine tıklayın CTRL ve F tuşlarına aynı anda basın arama kutusu açılacak. Hakkımda yazın aratın buradaki yazıları kendinize göre değiştirin. Aynı şekilde kadınca yazın aratın kadınca yazısını değiştirin böyle böyle aratarak tüm yerleri kendinize göre değiştirebilirsiniz. <li><a href='#' atıyorum kadınca yazan yeri değiştirdiniz ya o satırın basındaki bu # işareti olan yerlere o butonun urlsi neyse onu yazın.

Yanıtla
avatar

en baştaki sosyal hesapları bağlamak için <li class='socright'><a href='#' rel='nofollow' target='_blank' title='Takip Et Google+'><i class='fa fa-google-plus'/><span class='inv'/></a></li> bu kodu bulun yine # işaretli yerlere sosyal hesap urlnizi yazın.

Yanıtla
avatar

bence de bu temayı kullansanız daha bi hoş olacak :)

Yanıtla
avatar

mantıklı bısı bılemezsem de sızın tasarım sıze sorarım :) gönder gelsin :)

Yanıtla
avatar

ıyı oldu ama ben sorulara basladım bıle :)))

Yanıtla
avatar

yardımcı olmak için buradayım. Sorun tabi ki :)

Yanıtla
avatar

artık nasıl olmuş diyesorabilirim sadece :)

Yanıtla
avatar

umduğumdan daha başarılı bir şekilde uyguladınız. Çok güzel olmuş hayırlı olsun :)

Yanıtla
avatar

çok güzel olmuş

Yanıtla
avatar

Merhabalar blogumda bir blog keşif etkinliği başlattım yeni bloglar keşfetmeyi isterseniz büyük bir zevkle beklerizzz:):):)
birkitapolsam.blogspot.com

Yanıtla
avatar

Çok faydalı bir blogunuz var takipteyim ben de beklerim sevgilerimle. Yeni yayınlarda görüşmek dileğiyle

Yanıtla
avatar

dizayna bayıldım bende alabilir miyim acaba br_aytac@mynet.com

Yanıtla
avatar

Tema gönderildi. Sorularınızı buradan sorabilirsiniz.

Yanıtla
avatar

Temayı görünce benimde değiştiresim geldi :) Çok güzelmiş. :)
http://ruhsuzatmaca.blogspot.com/
ruhsuz.atmaca@gmail.com

Yanıtla
avatar

Çok teşekkür ederim varolun. :)

Yanıtla
avatar

zeynepcamcihayran@gmail.com göderirsen çok seviirim

Yanıtla
avatar

Tema gönderildi. Sorularınız olursa buradan sorabilirsiniz.

Yanıtla
avatar

çok teşekkür ederim.

Yanıtla
avatar

bir sorum olacaktı en kısımda hakkımda iletişim bölümleri var. onların üstüne tıklattığımda farklı bir sayfanın açılması için ne yapmam gerekiyor bunu biliyormusun acaba.

Yanıtla
avatar

Temanın kodları arasında hakkımda bölümü için <h4>Hakkımda</h4> kodunu aratın bulun oradaki sosyal hesapların linkler var # işaretleri yerleri silin yerine kendi hesap linklerinizi yazın. Hangi hesapları bağlayacağınız orada yazıyor. Hakkımda yazısıda orada onuda değiştirin.

İletişim vs diğer linleri de aynı şekilde kodlar arasında ctrl f tuşlarına basın iletişim yazın aratıp bulun # işaretini silin kendinizinkini yazın. Diğer butonlar içinde aynı şeklde aratıp bulun ve değiştirin.

Yanıtla
avatar

cemozergungor1997@gmail.com yollayabilirseniz çok iyi olur.

Yanıtla
avatar

Tema gönderildi. Teşekürler takip için.

Yanıtla
avatar

Merhabalar bende isterim bu şablonu :)
kiSSa.sinema@gmail.com

Yanıtla
avatar

Merhaba çok faydalı bir yazı olmuş çok teşekkürler :) Ben de temayı çok isterim. yelizustn@gmail.com

Yanıtla
avatar

Merhaba ben bu blogu kullanmak istiyorum bana yardımcı olur musunuz? bu arada çok güzel yazılar paylaşıyorsunuz emeğinize sağlık :)

Yanıtla
avatar

gormenoglucagla@gmail.com emaili unutmuşum :)

Yanıtla
avatar

Tema gönderildi. İyi günlerde kullanın :)

Yanıtla
avatar

Merhabalar... Ben de sitenizi çok beğendim... faydalandığım konular oldu... renkli temanın sağ alttaki en son eklenenler ve menü widgetini kendi blograrımıza nasıl ekleyebiliriz... bu konuyla ilgili hazırlayacağınız makalenizi bekliyoruz...

Teşekkür ederim...
Bloğuma davetlisiniz...

https://ahmetaskin.blogspot.com/

Yanıtla
avatar

çok güzel görünüyor tema ellerinize sağlık :)) rica etsem ben de kodları alabilir miyim? esothepink@gmail.com :))

Yanıtla
avatar

çok güzel görünüyor tema ellerinize sağlık :)) rica etsem ben de kodları alabilir miyim? esothepink@gmail.com :))

Yanıtla
avatar

Tema gönderildi teşekkürler ziyaret için.

Yanıtla
avatar

Uzun zamandır tema arayışındaydım. Ve bu tema hoşuma gitti.Emeklerinize sağlık.
halilakar10@gmail.com

Yanıtla
avatar

kralonly23a@gmail.com - teşekkürler

Yanıtla
avatar

ahmetulugw@gmail.com en yakın zamanda bekliyorum . Teşekkürler

Yanıtla
avatar

Hakkında kısmının kodlari varsa isteyebilirmiyim?

Yanıtla
avatar

merhabaaaa :)
tam da böyle sade bir tema arıyorum hala elinizde ise gönderirmisinizzzz :)
selinkizilkayaofficial@gmail.com

Yanıtla
avatar

valla böyle yazıları paylaşmanız biz bilmeyenler için harika ve ben bu temaya bayıldımmm kodunu verirseniz ne kadar mutlu olurum şimdiden çok çok teşekkürler.

onder8bata@hotmail.com

Yanıtla
avatar

Temayı mail adresinize yolladım. İyi günlerde kullanın, ziyaret için teşekkürler.

Yanıtla
avatar

Merhaba ben de temayı alabilir miyim? samanyoluekspresi@gmail.com mail adresine gönderir misiniz? Şimdiden teşekkürler.

Yanıtla
Bu yorum yazar tarafından silindi. - Hapus
avatar

Lütfen bana da gönderirmisiniz? Çok faydalı olacak. okustepe@yahoo.com

Yanıtla
avatar

selamlar. banada gönderirmisiniz lütfen lezzetsirri.com@gmail.com

Yanıtla
avatar

swart63@gmail.com temayı atabilirmisinz

Yanıtla
avatar

selamlar. banada gönderirmisiniz lütfen hamdiusta10@gmail.com

Yanıtla

Yorumlarda Kod vs. Kullanmak İÇİN
  • Lütfen sadece bu konuyla ilgili yorumlarınızı bırakınız.
  • Yoruma kod eklemek için <i rel="code"> kodu bunun yerine yazın </i>
  • Daha uzun kod eklemek için <i rel="pre"> kodu bunun yerine yazın </i>
  • Tırnak işareti kullanmak için <i rel="quote"> yorumu bunun yerine yazın </i>
  • Resim eklemek için <i rel="image"> resim url </i>
  • Video eklemek için [iframe] URL embed kodunu buraya yapıştırın [/iframe]
  • Sonra aşağıdaki butona basın ve kodları dönüştürün.
  • © 2015 Blog Bakkalı ✔